رفتن به محتوای اصلی
x

 انتخاب شایسته جناب آقای دكتر محمدرضا طرقی نژاد به عنوان استاد راهنماي نمونه تحصيلات تكميلي

 انتخاب شایسته جناب آقای دكتر محمدرضا طرقی نژاد به عنوان استاد راهنماي نمونه تحصيلات تكميلي در سال ۹۴-۹۳

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

همزمان با بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص)، آئین گرامیداشت مقام شامخ معلم و هفته آموزش با عنوان " قدر استاد" به همراه مراسم تجلیل از 11 مدرس و استاد راهنمای نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این آئین که 18 اردیبهشت 95  با حضور اعضای هیأت علمی و کارشناسان آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان در تالارشیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تبریک مبعث پیامبراسلام (صل ا... علیه و آله) و روز گرامیداشت مقام معلم و هفته آموزش، تقارن برگزاری مراسم امسال با بعثت بزرگ معلم بشریت را بسیار فرخنده و پرمعنا قلمداد کرد.

دکترسید محمود مدرس هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره معلم بزرگ انقلاب اسلامی استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: با یاد آن استاد بزرگ، به یادمان می ماند که در کنار پاسداشت تعلیم و تربیت، شجاعت و پایداری و تقابل با اهل جور و تاریکی مهم بوده و لازم است به خاطر داشته باشیم بعنوان یک معلم تنها با علم علم آموزان خود مشهود نباشیم و ایشان را چون فرزندانمان در استواری و صلابت دین و ایمان نیز راهنما باشیم.

وی برخورداری دانشگاه صنعتی اصفهان از استادانی بلند مرتبه را مایه مباهات دانست و افزود: این دانشگاه در سالیان اخیر به موفقیت های زیادی در سطح ملی و بین المللی نائل آمده که تنها به مباحث علمی محدود نبوده و چهره فرهنگی آن نیز در سطح دانشگاه های کشور می درخشد و این موفقیت ها سبب افتخار برای کلیه دانشگاهیان است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان ضمن ابراز قدردانی از تلاش های بی دریغ کلیه اعضای هیأت علمی در هدایت مشفقانه دانشجویان، ایشان را به همراهی و همیاری در تدوین و اجرای قریب الوقوع برنامه تحول دانشگاه که توسط دفتر برنامه ریزی راهبردی در حال انجام است دعوت نموده و تأکید کرد: این برنامه روشن کننده مسیر آینده دانشگاه خواهد بود.

تجلیل از چهار استاد راهنماي نمونه دوره تحصيلات تكميلي دانشگاه صنعتي اصفهان در سال تحصيلي 94-93، آقایان دكتر بهزاد رضائی (دانشكده شيمي)، دكتر سعيد ضيايي راد (دانشكده مهندسي مكانيك)، دكتر رضا طرقي نژاد (دانشكده مهندسي مواد) و دكتر آقافخر ميرلوحی (دانشكده مهندسي كشاورزي)، بخش پایانی این آئین بود.

تحت نظارت وف ایرانی